tirsdag den 16. august 2011

SLANKERÅD



Skal vi købe mere grill-kul? spurgte jeg min mand i byggemarkedet i lørdags – eller er sommeren slut?


Fandme nej, svarede manden i køen bag os spontant. – Og nej sommeren er ikke slut, men hvornår vi får brugt husmalingen vi købte er ikke godt at vide.

Jeg været heldig at være på det rigtige (sol) sted på det rigtige tidspunkt, så jeg synes det har været en god dansk sommer.

Og bedst af alt - jeg har ikke taget de 3-4 kg på jeg plejer om sommeren. Hvordan det har kunnet lade sig gøre? Jeg fik et godt råd inden sommerferien. Undlad at spise mere pasta, ris eller kartoffel end der kan ligge i din håndflade!


Det har virket – for så spiser jeg heller ikke så meget sovs og kød mm.

Jeg har stadig drukket en øl eller et glas rødvin. Til gengæld har jeg undladt wienerbrød om morgenen og en stor is om aftenen - undtagen når den var uimodståelig!

Ingen kommentarer: