lørdag den 10. december 2011

HUSK MOBILEN, NÅR DU LØBER

Idet kl. var 10.30 før vi oppe og klar til morgenmad, synes jeg det var lidt for sent at tage ud og "morgenløbe". Jeg er stadig dedikeret morgenløber - selv i går da det regnede og stormede. Så jeg havde faktisk opgivet at løbe i dag, men blev bjergtaget (det skulle have været stormtaget) af solen og den blå himmel. Så kl. 11.30 var jeg ude og løbe 8-9 km. Men jeg glemte en af de vigtigste ting ved at løbe så langt- MOBILTELEFONEN!
Ikke fordi jeg tror jeg falder død om, og de tilløbende skal kunne ringe hjem, men flere gange var jeg ved at skvatte pga våd skovbund, og det blæsten var overraskende kold på trods af solskinnet. Så hvis der var gået ged i min spontatne tur, så kunne en skade været blevet forværret, fordi jeg skulle løbe videre på en skade.
Så ring og bliv hentet:
1. hvis du vrikker om på foden
2. hvis du får ondt et sted - knæ, hofte, ryg eller llignende
2. bliver for kold og ikke kan løbe dig varm
3. hvis du fortryder, at du er løbet så langt hjemmefra
Det er OK at blive hentet - det er mere ærgerligt ikke at kunne løbe  i længere tid pga forværret skade/smerte.

Ingen kommentarer: